فروشگاه اینترنتی محصولات و لوازم خانگی دوو

فروشگاه اینترنتی محصولات و لوازم خانگی دوو

فروشگاه اینترنتی محصولات و لوازم خانگی دوو

فروشگاه اینترنتی محصولات و لوازم خانگی دوو

فروشگاه اینترنتی محصولات و لوازم خانگی دوو

۱۶ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا سری Wash In Wash مدل SWM-842

مزایای موتور دایرکت درایو ( DIRECT DRIVE )

لباسشویی‌های جدیدی که در شرکت های مدرن ازجمله شرکت اسنوا ساخته می‌شوند به تکنولوژی جدید دایرکت درایو مجهز هستند، در واقع در این تکنولوژی موتور لباسشویی را روی درام لباسشویی پیاده و تسمه را حذف کرده است. مزایای این تکنولوژی عبارت است از:

  1. کاهش مصرف برق
  2. کاهش صدا
  3. افزایش دور موتور تا 1400 دور و خشک‌تر شدن لباس‌ها در دور خشک‌کن
  4. کاهش وزن لباسشویی به خاطر حذف وزنه‌های بالانس (تعادلی)
  5. افزایش کیفیت شستشو و تنوع برنامه‌ها
  6. کاهش هزینه تعمیر و نگهداری
  7. کنترل دور چپ و راست و خشک کن با دقت بالا
  8. مصرف انرژی کمتر نسبت به لباسشویی‌های تسمه‌ای
  9. طول عمر بیشتر و مصرف مناسبتر در چرخه شست و شو

ماشین لباسشویی 8 کیلویی اسنوا سری Wash In Wash مدل SWM-842

لباسشویی اسنوا سری واش-این-واش مدل SWM-842 یکی از جدید ترین ماشین لباسشویی های این برند میباشد، که به دلیل تجهیزات مدرن خود بسیار مورد پسند خانواده ها قرار گرفته است. تعداد 14 برنامه پیش‌فرض برای لباسشویی مدل 842 در نظر گرفته شده است که شامل برنامه شستشوی لباس‌های جین، اسپری مستقیم آب و مواد شوینده بر روی البسه، انجام عملیات شستشوی لباس‌ها با حداقل انرژی و … می‌باشد.

همچنین این دستگاه با بهره‌گیری از توان موتور قدرتمند دایرکت درایو (Direct Drive) با سرعت 1400 دور در دقیقه و ظرفیت دیگ هشت کیلوگرم می‌تواند به راحتی نیازهای شست‌وشوی لباس یک خانواده با جمعیت متوسط را برطرف کند و این در حالی است که رتبه انرژی +++A در این دستگاه باعث کاهش 35 درصدی مصرف انرژی شده است و دیگر جای نگرانی برای مصرف انرژی وجود ندارد. بزرگترین مزیت این لباسشویی وجود درب مکمل واش این واش برای اضافه نمودن لباس و البسه در حین شست و شو است.

درب مکمل Wash in Wash

ماشین لباسشویی اسنوا (snowa) مدل (Wash in Wash SWM-842) با داشتن درب مکمل خود قابلیت اضافه کردن لباس حین شست‌وشو را دارد و انتخابی هوشمند برای استفاده خانگی است.

درب مکمل واش این واش فقط مختص لباس‌های جامانده و فراموش شده قبل از شستشو نیست؛ برای نمونه اگر پارچه‌ خاصی (همانند لباس های بسیار ظریف) به شست‌وشوی کمتری نیاز دارد، دیگر لازم نیست از ابتدا تا انتهای شست‌وشو در کنار سایر البسه باشد و می‌توان آن را به راحتی در هر زمانی به ماشین اضافه کرد.

همچنین مواقعی که البسه به صورت دستی شسته‌ شده‌اند را می توان پس از پایان شست‌وشو و هنگام آب‌کشی به دستگاه اضافه کرد و به این ترتیب مدت‌زمان خشک شدن لباس از چند ساعت به چند دقیقه کاهش پیدا می‌کند.

موتور دایرکت درایو ( DIRECT DRIVE )

لباسشویی اسنوا با موتور دایرکت درایو BLDC با فناوری موتورهای انتقال مستقیم باعث کاهش مصرف انرژی در امر شستشو شده اند. گرید مصرف این مدل لباسشویی اسنوا را +++A  می باشد که موجب جلب توجه بسیاری از مشتریان شده است. موتورهای دایرکت درایو، تسمه را از روی موتور حذف نموده اند و در آنها ، موتور مستقیما به دیگ شستشوی لباس متصل شده است.

سیستم جت واش ( JET WASH )

سیستم جت واش با اسپری مستقیم آب و مواد شوینده حین شستشو، ضمن افزایش کیفیت شستشو به دلیل نفوذ مواد شوینده به الیاف البسه از زمان شستشو نیز کم می نماید.  این قابلیت لباسشویی اسنوا با آب سرد نیز به راحتی کیفیت شستشوی قابل ملاحظه ای را ارائه میدهد و در مجموع با افزایش کیفیت شست و شوی، میزان مصرف برق، آب و زمان شست شو را کاهش میدهد.

سیستم حباب ساز ( BUBBLING WASHING SYSTEM )

تکنولوژی حباب ساز اسنوا از یک مکانسیم ترکیب آب و مواد شوینده و تزریق هوا به داخل آن بهره می برد، تا به جای وارد شدن مستقیم مواد شوینده به داخل درام، از یک کف غلیظ صابون برای نفوذ به الیاف لباس ها استفاده نماید.

در این مکانیسم آب و مواد شوینده به سرعت به تار و پود البسه نفوذ نموده تا ضمن افزایش هرچه بیشتر کیفیت شست و شو از میزان مصرف انرژی به مقدار بالایی بکاهد. استفاده از حباب های هوا علاوه بر جایگزینی مناسب به جای محرک های فیزیکی, باعث حلالیت پذیری بیشتر مواد شوینده شده و کاهش آسیب دیدگی و اثرات این مواد بر البسه را به ارمغان می آورد.

درام الماسه  ( Diamond Drum )

دیگ الماسه یا اصطلاحاٌ  Diamond Drum یک طراحی ویژه برای دیگ لباسشویی است که از طرف شرکت اسنوا ارائه شده است. در این دیگ ها قطر سوراخ های دیگ کاهش پیدا کرده و سطح یکنواخت تری را در بوجود آورده که این ویژگی از گیر کردن لباسها در داخل دیگ جلوگیری بعمل می آورد و همچنین مانع از چروک شدن لباسها در حین چرخش می شود.

رتبه انرژی ( ENERGY )

ماشین لباسشویی Wash In Wash اسنوا مدل SWM-842 دارای رتبه انرژی  35- % A+++ است. این رتبه با بهره گیری از تکنولوژی های مختلف نسبت به دیگر محصولات مشابه به دست آمده و به شما اطمینان از خریدتان را از فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک افزایش میدهد.

خدمات پس از فروش

این محصول دارای 24 ماه ضمانت نامه شرکت انتخاب سرویس حامی و 124 وارانتی موتور و 8 سال خدمات پس از فروش است. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک اطمینان شما را برای همه محصولات دارای گارانتی انتخاب سرویس تضمین می نماید تا یک خرید مطمئن را تجربه نمایید.

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

ساید بای ساید سه درب اسنوا سری گالری مدل SN8-3350SSSnowa side by side SN8-3350SS

ساید بای ساید سه درب اسنوا سری گالری مدل SN8-3350SS

کنترل پنل لمسی

تکنولوژی Smart

طراحی بدون قاب

فیلتر هوای سه گانه

کمپرسور دیجتال اینورتر  

سیستم حفظ سرمایش VIP

محفظه ی تازه نگه دارنده ی حرفه ای گوشت (chiller zone)

ساید بای ساید سه درب اسنوا سری گالری مدل SN8-3350SS

اگر به دنبال کاملترین یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا (Snowa) هستید، فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک ساید بای ساید سه درب اسنوا مدل SN8-3350SS را به شما معرفی می نماید. این یخچال فریزر با گنجایش 35 فوت در بزرگترین دسته بندی ساید بای ساید های موجود در بازار قرار می گیرد. سری گالری از محصولات اسنوا با قابلیت های فراوان همچون سامانه سرمایش هوشمند، کمپرسور دیجیتال اینورتر، محفظه ی تازه نگه دارنده ی حرفه ای گوشت (چیلر زون) و حسگرهای اختصاصی جهت تنظیم دما و رطوبت محیط، امکان استفاده بهینه از این ساید را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

اسنوا با هدف امکان دسترسی آسان برای کاربران، به جای استفاده از سامانه ی بار خانگی، طراحی نوینی را برای درب سوم محصولات اسنوا سری گالری به کاربرده است. این درب سوم با سیستم Platinume Zone استفاده راحت تر از مواد غذایی پرمصرف را در شرایط بهینه ی مصرف انرژی و حفظ سرمایش داخلی یخچال برای همه اعضا خانواده مهیا کرده است. همچنین یخ ساز و آب سرد کن اتوماتیک از دیگر قابلیت های این ساید بای ساید محسوب می شود. این آب سرد کن دارای یک صفحه نمایش ال ای دی بزرگ و زیبا می باشد.

کمپرسور دیجتال اینورتر (DIGITAL INVERTER COMPRESSOR)

کمپرسور اینورتر دیجیتال با عملکرد بهینه و قابلیت کارکرد در پنج سطح (توان خروجی)، کارایی بسیار بالاتری نسبت به کمپرسورهای معمولی دارد که سبب کاهش مصرف انرژی به میزان چشمگیر 23 درصد و در نتیجه کاهش هزینه برق و کاهش آلودگی صوتی (11 درصد نسبت به دیگر کمپرسورها) می شود. این کمپرسور دارای 124 ماه گارانتی شرکت انتخاب سرویس حامی نیز می باشد.

دسترسی سریع و آسان (Easy To Access)

درب یخچال در حالت اول (Platinume Zone) به دلیل وزن بسیار کم به آسانی باز میشود و برای همه اعضای خانواده حتی فرزندان کوچکتان دسترسی سریع و راحتی به مواد غذایی پر مصرف روزانه به وجود می آورد و بدون نیاز به بازکردن درب اصلی و ورود به بخش داخلی یخچال، مانع هدر رفتن انرژی و کاهش تازگی مواد غذایی میگردد. محفظه دسترسی سریع به شکلی هوشمندانه به قفسه هایی با ارتفاع متوسط و بلند تقسیم شده اند تا انواع ظروف مواد غذایی و بطری ها در آن قرار گیرد. علاوه بر آن سامانه های ریلی و متحرک (Tilting) کاربری آسانی را به ویژه برای کودکان به وجود می آورد.

Smart Cooling

شش حسگر هوشمند تشخیص دما با سیستم Smart Cooling سرمایش یکنواخت و پایداری را داخل یخچال فراهم می نماید تا مواد غذایی در دمای مطلوب، تازه و سالم حفظ شوند.

محفظه ی تازه نگه دارنده ی حرفه ای گوشت (chiller zone)

محفظه ی ویژه ی تازه نگهدارنده ی حرفه ای گوشت با فراهم نمودن دمای ثابت 4 درجه، محیطی مطبوع را برای نگهداری مواد پروتئینی فراهم آورده است. این محفظه تازگی این مواد غذایی را تا زمان پخت تضمین میکند.

Metal Cooling

سیستم سرمایش Metal Cooling با بازتابش دوباره سرما به داخل یخچال سبب حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی و خنک نمودن بیشتر بطری های محفظه دسترسی سریع شده و علاوه بر آن سبب کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود.

فیلتر هوای سه گانه (Triple Filter)

فیلترینگ به کار گرفته شده در این محصول با استفاده از سیستم چرخش هوای هوشمندانه Smart Cooling باکتری‌ها و بوهای نامطبوع را حذف و تجزیه می‌کند. لایه های مختلف این فیلتر ها شامل:

باکتری زدایی: فیلتر Nano Silver با جذب باکتری‌ها، محیطی پاک را برای حفظ سلامتی و طراوت موادغذایی فراهم می‌کند و مانع از ایجاد کپک می‌گردد.

بوزدایی: فیلتر Carbon Filter بوهای نامطبوع داخل یخچال را با بهره‌گیری از تکنولوژی نانو جذب می‌کند.

تصفیه هوا: فیلتر Hygienic آلاینده‌های هوای داخل یخچال را حذف می‌کند.

سیستم حفظ سرمایش VIP

تکنولوژی VIP بااستفاده از سیستم بالشتک هوا در جداره داخلی درب، بدون افزایش حجم خارجی، حجم مفید داخلی را به صورت چشم گیر افزایش داده است.

تکنولوژی Smart

عملکرد هوشمند یخچال با کارکرد کمتر موتور یخچال همراه بوده و موجب افزایش چشم گیر طول عمر محصول شده است.

کنترل پنل لمسی

کنترل پنل لمسی با نمایش گرافیکی عملکردهای محصول، به سهولت انتخاب شما کمک میکند.

طراحی بدون قاب Frame Less Design

با ساده و مسطح کردن نمای بیرونی علاوه بر زیبایی ویژه، پاکیزه کردن این محصول بسیار سریعتر و آسان‌تر شده است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با ارائه برندهای معتبر همچون دوو (با خدمات پس از فروش انتخاب سرویس حامی) همراه همیشگی خانواده شما خواهد بود.

 

 

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

یخچال ساید بای ساید دوو سری پرایم دو درب D2S-1033MW

یخچال ساید بای ساید دوو سری پرایم دو درب D2S-1033MW محصولی جدید از شرکت معروف دوو است که با طراحی بی نظیر و ویژگی های منحصربفرد توانسته بازار جهانی را تحت شعاع خود قرار دهد. این محصول هم اکنون در کشور عزیزمان ایران نیر قابل خرید می باشد. در ادامه به بعضی از ویژگی های این محصول اشاره خواهیم کرد.

یخچال ساید بای ساید دوو سری پرایم دو درب D2S-1033MW

اگر علاقمند به استفاده از جدیدترین یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو هستید، می توانید با بهره گیری از یخچال ساید بای ساید دوو سری پرایم دو درب D2S-1033MW تمامی نیازهای خود را جهت حفظ سلامت تغذیه و افزایش شادابی افراد خانواده برطرف نمایید.

یخچال فریزرهای ساید بای ساید خانواده فرشلند (Freshland) با مدل های پرایم (Prime) دو درب و سه درب به روزترین عضو خانواده دوو می باشند.

 ساید بای ساید پرایم دو درب D2S-1033MW با گنجایش 33 فوت و در رنگ های سفید متالیک و استیل عرضه شده است. این ساید با استفاده از سامانه هوشمند الکترونیک خود دمای فضای داخلی و  بیرونی یخچال فریز را مورد بررسی قرار داده و نتایج حاصل از پردازش داده آنرا جهت حفظ عملکرد بهینه به کمپرسور ارائه می دهد.

ساید بای ساید پرایم دو درب با به کارگیری سامانه هوشمند کنترل سرمایش و محفظه تازه نگه دارنده خود، مواد غذایی را برای مدت زمان بیشتری سالم نگهداری می نماید.

ویژگی های مختلف این ساید بای ساید دوو سری پرایم دو درب D2S-1033MW همچون بهره گیری از فیلتر هوا سه لایه با فن مکش قدرتمند ، طبقات شیشه ای مقاوم، آرام بندهای اتوماتیک درب، گردش هوای چندگانه و مدیریت هوشمند انرژی در کنار کمپرسور اینوتردیجیتال موجب شده است تا در هر شرایطی استفاده از محصولات خانواده  دوو دلپذیر و مطمئن باشد.

دوو با خدمات پس از فروش انتخاب سرویس حامی همیشه همراه خانواده شما خواهد بود.

 در خصوص ضمانت نامه به غیر از ضمانت نامه رسمی شرکت ها برای خدمات به مشتری بدانید که فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با دارنده ی فروشگاه های زنجیره ایی حقیقی و با 25 سال سابقه درخشان در بازار لوازم خانگی ایران، ضمن تضمین اصالت تمامی کالا ها، نوید خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان به ارمغان می اورد.

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

ساید بای ساید سه درب اسنوا سری گالری مدل SN8-3350SS

کنترل پنل لمسی

تکنولوژی Smart

طراحی بدون قاب

فیلتر هوای سه گانه

کمپرسور دیجتال اینورتر  

سیستم حفظ سرمایش VIP

محفظه ی تازه نگه دارنده ی حرفه ای گوشت (chiller zone)

ساید بای ساید سه درب اسنوا سری گالری مدل SN8-3350SS

اگر به دنبال کاملترین یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا (Snowa) هستید، فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک ساید بای ساید سه درب اسنوا مدل SN8-3350SS را به شما معرفی می نماید. این یخچال فریزر با گنجایش 35 فوت در بزرگترین دسته بندی ساید بای ساید های موجود در بازار قرار می گیرد. سری گالری از محصولات اسنوا با قابلیت های فراوان همچون سامانه سرمایش هوشمند، کمپرسور دیجیتال اینورتر، محفظه ی تازه نگه دارنده ی حرفه ای گوشت (چیلر زون) و حسگرهای اختصاصی جهت تنظیم دما و رطوبت محیط، امکان استفاده بهینه از این ساید را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

اسنوا با هدف امکان دسترسی آسان برای کاربران، به جای استفاده از سامانه ی بار خانگی، طراحی نوینی را برای درب سوم محصولات اسنوا سری گالری به کاربرده است. این درب سوم با سیستم Platinume Zone استفاده راحت تر از مواد غذایی پرمصرف را در شرایط بهینه ی مصرف انرژی و حفظ سرمایش داخلی یخچال برای همه اعضا خانواده مهیا کرده است. همچنین یخ ساز و آب سرد کن اتوماتیک از دیگر قابلیت های این ساید بای ساید محسوب می شود. این آب سرد کن دارای یک صفحه نمایش ال ای دی بزرگ و زیبا می باشد.

کمپرسور دیجتال اینورتر (DIGITAL INVERTER COMPRESSOR)

کمپرسور اینورتر دیجیتال با عملکرد بهینه و قابلیت کارکرد در پنج سطح (توان خروجی)، کارایی بسیار بالاتری نسبت به کمپرسورهای معمولی دارد که سبب کاهش مصرف انرژی به میزان چشمگیر 23 درصد و در نتیجه کاهش هزینه برق و کاهش آلودگی صوتی (11 درصد نسبت به دیگر کمپرسورها) می شود. این کمپرسور دارای 124 ماه گارانتی شرکت انتخاب سرویس حامی نیز می باشد.

دسترسی سریع و آسان (Easy To Access)

درب یخچال در حالت اول (Platinume Zone) به دلیل وزن بسیار کم به آسانی باز میشود و برای همه اعضای خانواده حتی فرزندان کوچکتان دسترسی سریع و راحتی به مواد غذایی پر مصرف روزانه به وجود می آورد و بدون نیاز به بازکردن درب اصلی و ورود به بخش داخلی یخچال، مانع هدر رفتن انرژی و کاهش تازگی مواد غذایی میگردد. محفظه دسترسی سریع به شکلی هوشمندانه به قفسه هایی با ارتفاع متوسط و بلند تقسیم شده اند تا انواع ظروف مواد غذایی و بطری ها در آن قرار گیرد. علاوه بر آن سامانه های ریلی و متحرک (Tilting) کاربری آسانی را به ویژه برای کودکان به وجود می آورد.

Smart Cooling

شش حسگر هوشمند تشخیص دما با سیستم Smart Cooling سرمایش یکنواخت و پایداری را داخل یخچال فراهم می نماید تا مواد غذایی در دمای مطلوب، تازه و سالم حفظ شوند.

محفظه ی تازه نگه دارنده ی حرفه ای گوشت (chiller zone)

محفظه ی ویژه ی تازه نگهدارنده ی حرفه ای گوشت با فراهم نمودن دمای ثابت 4 درجه، محیطی مطبوع را برای نگهداری مواد پروتئینی فراهم آورده است. این محفظه تازگی این مواد غذایی را تا زمان پخت تضمین میکند.

Metal Cooling

سیستم سرمایش Metal Cooling با بازتابش دوباره سرما به داخل یخچال سبب حفظ تازگی بیشتر مواد غذایی و خنک نمودن بیشتر بطری های محفظه دسترسی سریع شده و علاوه بر آن سبب کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود.

فیلتر هوای سه گانه (Triple Filter)

فیلترینگ به کار گرفته شده در این محصول با استفاده از سیستم چرخش هوای هوشمندانه Smart Cooling باکتری‌ها و بوهای نامطبوع را حذف و تجزیه می‌کند. لایه های مختلف این فیلتر ها شامل:

باکتری زدایی: فیلتر Nano Silver با جذب باکتری‌ها، محیطی پاک را برای حفظ سلامتی و طراوت موادغذایی فراهم می‌کند و مانع از ایجاد کپک می‌گردد.

بوزدایی: فیلتر Carbon Filter بوهای نامطبوع داخل یخچال را با بهره‌گیری از تکنولوژی نانو جذب می‌کند.

تصفیه هوا: فیلتر Hygienic آلاینده‌های هوای داخل یخچال را حذف می‌کند.

سیستم حفظ سرمایش VIP

تکنولوژی VIP بااستفاده از سیستم بالشتک هوا در جداره داخلی درب، بدون افزایش حجم خارجی، حجم مفید داخلی را به صورت چشم گیر افزایش داده است.

تکنولوژی Smart

عملکرد هوشمند یخچال با کارکرد کمتر موتور یخچال همراه بوده و موجب افزایش چشم گیر طول عمر محصول شده است.

کنترل پنل لمسی

کنترل پنل لمسی با نمایش گرافیکی عملکردهای محصول، به سهولت انتخاب شما کمک میکند.

طراحی بدون قاب Frame Less Design

با ساده و مسطح کردن نمای بیرونی علاوه بر زیبایی ویژه، پاکیزه کردن این محصول بسیار سریعتر و آسان‌تر شده است.

فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک با ارائه برندهای معتبر همچون دوو (با خدمات پس از فروش انتخاب سرویس حامی) همراه همیشگی خانواده شما خواهد بود.

 

 

بستن

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

https://www.google.mu/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.tn/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.co.cr/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.co/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.hr/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.pr/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.gt/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.dz/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.py/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.vn/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.eg/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.hn/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.lv/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.mt/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.cat/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.ni/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.pa/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.kw/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.ng/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.ec/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.mk/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.lu/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.ci/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.uy/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.by/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.cy/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.na/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.co.ke/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.md/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.tt/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.ad/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.co.tz/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.do/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.jm/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.ly/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.com.lb/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.mn/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.az/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.mg/url?q=https://v.gd/NVR9qO
https://www.google.sn/url?q=https://v.gd/NVR9qO

t.me/bisttobistshop/3699

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰
  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰
 
URL

entekhabclick.com  

Заголовок Welcome to nginx!
Ключевые слова (нет)
Описание (нет)
Тэг h1 Welcome to nginx!
Размер страницы 616 Byte(s)
Кодировка ?
IP сайта 185.128.139.182 Все сайты на IP
Скорость загрузки 2.95 Kb/s
Время загрузки 0.2 sec
Перенаправление (нет)
Внутренние / внешние ссылки Анализ
Анализ контента страницы Выполнить
Посетителей за сутки по  ?
Посетителей за месяц по  ?
Сервер сайта 185.128.139.182
Расположение датацентра  Iran
Сервер nginx/1.14.0 (Ubuntu)
Заработок Вы можете зарабатывать на сайте более 

 

Общие данные сайта

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/tYNR6Cl233667/pr-cy.su/slib/plugins/lt/SolomonoDataPlugin.php on line 33

Нет данных для отображения! Проверьте доступность блока или источников!

Поисковый трафик с Google

Backlink History (Majestic SEO)

 

Наличие сайта в каталогах

  Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть

Проиндексировано страниц

Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть
Посмотреть    

Ссылаются на сайт из

Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть

Дополнительная информация

Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть

Дополнительные инструменты

Посмотреть Посмотреть
Посмотреть Посмотреть

Данные страницы

Ответ сервера

 

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077LW

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077LW

امکانات ویژه:

گنجایش 24 فوت

فریزر بدون برفک

دارای فیلتر هوای ضد بو

سیستم انجماد سریع

سیستم سرد کننده سریع

مدیریت هوشمند سرمایش

طبقات شیشه ای مقاوم ضد شوک

محفظه ویژه نگهداری میوه و سبزیجات

نوار درزگیر آنتی باکتریال با امکان تعویض

مجهز به کمپرسورهای نسل جدید کم مصرف

کاهش هزینه های مصرف برق با رده انرژی A+

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077LW

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077LW یکی از محصولات پرطرفدار شرکت دوو (Daewoo)در سال های اخیر می باشد. این یخچال پایین فریزر باکیفیت و محبوب برای دسترسی راحتتر با فریزری دارای ۴ کشو، برای کاربران طراحی شده است.

با استفاده از کمپرسور های نسل جدید High Efficiency میزان مصرف انرژی یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077LW به حداقل رسانده است. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک این محصول را با امکانات مناسب خود برای خانواده هایی که نیاز به فضای بیشتری برای فریزر دارند توصیه می نماید. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک کلیه محصولات دوو را با ضمانت نامه رسمی انتخاب سرویس حامی به مصرف کنندگان عرضه می نماید.

در طراحی ظاهری یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077LW باید توجه داشت که با افزایش ارتفاع یخچال فریزر امکان تعبیه 4 کشو برای فریزر و افزایش گنجایش فضای داخلی یخچال نسبت به دیگر یخچال فریزر ها برای کاربر ایجاده شده است. شرکت دوو یخچال فریزر پایین دوو D2BF-1077LW را به دلیل نیاز مصرف کنندگان خود به تعداد کشو بیشتر برای فریزر و نصب راحتر محصول در آشپزخانه های کوچکتر طراحی نموده است. این محصول در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در سه رنگ سفید براق، سفید چرمی و تیتانیوم به مشتریان عرضه می گردد.

سامانه سرمایش هوشمند Smart Cooling

یکی از ویژگی های مهم یخچال فریزر پایین D2BF-1077LW قابلیت سرمایش هوشمند است. این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند. بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

کمپرسور نسل جدید High Efficiency

کمپرسـور این دستگاه نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد. این کمپرسورها بوسیله باز طراحی کمپرسور های قدیمی و کاهش مصرف انرژی بیشتر با فعالیـت خود نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـانند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.

امکانات ویژه:

گنجایش 24 فوت

فریزر  بدون برفک

دارای فیلتر هوای ضد بو

سیستم انجماد سریع

سیستم سرد کننده سریع

مدیریت هوشمند سرمایش

طبقات شیشه ای مقاوم ضد شوک

محفظه ویژه نگهداری میوه و سبزیجات

نوار درزگیر آنتی باکتریال با امکان تعویض

مجهز به کمپرسورهای نسل جدید کم مصرف

کاهش هزینه های مصرف برق با رده انرژی A+

  • dxc dxc
  • ۰
  • ۰

نقد و بررسی

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077TI

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077TI

امکانات ویژه:

گنجایش 24 فوت

فریزر بدون برفک

دارای فیلتر هوای ضد بو

سیستم انجماد سریع

سیستم سرد کننده سریع

مدیریت هوشمند سرمایش

طبقات شیشه ای مقاوم ضد شوک

محفظه ویژه نگهداری میوه و سبزیجات

نوار درزگیر آنتی باکتریال با امکان تعویض

مجهز به کمپرسورهای نسل جدید کم مصرف

کاهش هزینه های مصرف برق با رده انرژی A+

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077TI

یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077TI یکی از محصولات پرطرفدار شرکت دوو (Daewoo)در سال های اخیر می باشد. این یخچال پایین فریزر باکیفیت و محبوب برای دسترسی راحتتر با فریزری دارای ۴ کشو، برای کاربران طراحی شده است.

با استفاده از کمپرسور های نسل جدید High Efficiency میزان مصرف انرژی یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077TI به حداقل رسانده است. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک این محصول را با امکانات مناسب خود برای خانواده هایی که نیاز به فضای بیشتری برای فریزر دارند توصیه می نماید. فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک کلیه محصولات دوو را با ضمانت نامه رسمی انتخاب سرویس حامی به مصرف کنندگان عرضه می نماید.

در طراحی ظاهری یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077TI باید توجه داشت که با افزایش ارتفاع یخچال فریزر امکان تعبیه 4 کشو برای فریزر و افزایش گنجایش فضای داخلی یخچال نسبت به دیگر یخچال فریزر ها برای کاربر ایجاده شده است. شرکت دوو یخچال فریزر پایین دوو D2BF-1077TI را به دلیل نیاز مصرف کنندگان خود به تعداد کشو بیشتر برای فریزر و نصب راحتر محصول در آشپزخانه های کوچکتر طراحی نموده است. این محصول در فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک در سه رنگ سفید براق، سفید چرمی و تیتانیوم به مشتریان عرضه می گردد.

سامانه سرمایش هوشمند Smart Cooling

یکی از ویژگی های مهم یخچال فریزر پایین D2BF-1077TI قابلیت سرمایش هوشمند است. این سامانه مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند. بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

کمپرسور نسل جدید High Efficiency

کمپرسـور این دستگاه نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد.

این کمپرسورها بوسیله باز طراحی کمپرسور های قدیمی و کاهش مصرف انرژی بیشتر با فعالیـت خود نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـانند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.

امکانات ویژه:

گنجایش 24 فوت

فریزر  بدون برفک

دارای فیلتر هوای ضد بو

سیستم انجماد سریع

سیستم سرد کننده سریع

مدیریت هوشمند سرمایش

طبقات شیشه ای مقاوم ضد شوک

محفظه ویژه نگهداری میوه و سبزیجات

نوار درزگیر آنتی باکتریال با امکان تعویض

مجهز به کمپرسورهای نسل جدید کم مصرف

کاهش هزینه های مصرف برق با رده انرژی A+

 

  • dxc dxc